the forgotten world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

the forgotten world

en verden som nok aldrig vil blive husket igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:56 am
Mest aktive brugere
Perseus
legepladsen//Xenius// XXX Vote_lcaplegepladsen//Xenius// XXX Voting_barlegepladsen//Xenius// XXX Vote_rcap 
Kasandra
legepladsen//Xenius// XXX Vote_lcaplegepladsen//Xenius// XXX Voting_barlegepladsen//Xenius// XXX Vote_rcap 
Evelyn
legepladsen//Xenius// XXX Vote_lcaplegepladsen//Xenius// XXX Voting_barlegepladsen//Xenius// XXX Vote_rcap 
Daniella
legepladsen//Xenius// XXX Vote_lcaplegepladsen//Xenius// XXX Voting_barlegepladsen//Xenius// XXX Vote_rcap 
Arason
legepladsen//Xenius// XXX Vote_lcaplegepladsen//Xenius// XXX Voting_barlegepladsen//Xenius// XXX Vote_rcap 
Ichirou
legepladsen//Xenius// XXX Vote_lcaplegepladsen//Xenius// XXX Voting_barlegepladsen//Xenius// XXX Vote_rcap 
Karina
legepladsen//Xenius// XXX Vote_lcaplegepladsen//Xenius// XXX Voting_barlegepladsen//Xenius// XXX Vote_rcap 
Clarius
legepladsen//Xenius// XXX Vote_lcaplegepladsen//Xenius// XXX Voting_barlegepladsen//Xenius// XXX Vote_rcap 
Phoenix
legepladsen//Xenius// XXX Vote_lcaplegepladsen//Xenius// XXX Voting_barlegepladsen//Xenius// XXX Vote_rcap 
Hana
legepladsen//Xenius// XXX Vote_lcaplegepladsen//Xenius// XXX Voting_barlegepladsen//Xenius// XXX Vote_rcap 
Seneste emner
» Den årlige Dragefestival- Arason
legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 12:06 am af Evelyn

» Jeg vil ha' dig med// Arason
legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:20 pm af Arason

» hey ho søger emne ^^
legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:03 pm af Keshna

» er der fest?-Arason
legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:00 pm af Keshna

» Du er fyret!
legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 5:23 pm af Elona

» A meeting in the forest//Kasandra//
legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 9:04 pm af Kasandra

» Min faceclaim
legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeMan Feb 11, 2013 5:41 pm af Malesa

» me faceclaim
legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 3:18 pm af Bradley Jonathan

» Undertegnets faceclaim
legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 1:34 pm af Caya


 

 legepladsen//Xenius// XXX

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Dec 17, 2011 8:33 pm

År: 2011
Årstid: efter år
Ugedag: onsdag
Tid: 15:40
Sted: Legepladsen
Vejr: solskin
Omgivelser: menneske børn og teenager + andre væsner
_______________________________________________________________________________

Han sad og sukkede mens gyngen han sad på gyngede frem og tilbage i mens hans hjerte føltes mere og mere tomt. Der var gået fem år siden hans mor havde forladt verden på grund af nogle dæmoner eller drage-folk syns hun ikke havde fortjent at leve. Det var kun fordi hun havde været i seng med nogle andre og da vampyrer ikke kunne få børn med mindre, de bed børn da de var spæde. Ichirou var en af de forbudte børn, altså de børn som blev bidt som små. Hans ’mor’ havde kun bidt ham på grund af hans menneske forældre havde talt om at slå ham ihjel ellers. Han sukkede og gyngede ganske svagt videre. Han sukkede og fik øje på en besynderlig dreng. Han rejste sig og gik hen mod hans ’lillebror’ som var blevet bidt af deres fælles far. Ichirou kunne mærke en hvis styrke lå gemt i denne unge mand eller dreng. Han kiggede ned på hans lillebror” Jirou nu løbere du så hurtigt du kan og så voldsomt du kan hjem og ikke noget jamen det tør jeg ikke” han havde hårdt fat i ham og den lille drenge løb væk og menneske kvinderne sad stadig med deres dumme børn og legede i sandet. Han vidste Jirou var i sikkerhed, men han måtte simpel hen finde ud af hvem denne fyr var…


Sidst rettet af Ichirou Lør Dec 17, 2011 8:42 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Dec 17, 2011 8:41 pm

påklædning: se ava

Xenius gik rundt på legepladsen, hvorfor var han dog kommet til dette menneske fylde område, han var drage-folket's leder*Æsa hvor er du?*tænkte han, den var den måde han havde kontakt med sin drage på*jeg er lige over dig Xenius over skyerne*fik han som svar tilbage, han sukkede lidt, han kunne endelig ikke lide at Æsa var så langt fra ham, men det var jo ikke mange so viste at der var drager endnu, efter det kraftige skub deres verden havde fået var der nogle drager som døde, men der er jo en masse tilbage endnu, han gik bare videre, han viste godt at en dag skulle Æsa ligge et æg ved et ny født barn af drage-folket, han håbede bare det ville gå godt
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Dec 17, 2011 8:56 pm

Han gik hen i mod fyren” undskyld mig men hvem er du lige og jeg håber godt du ved væsner ikke rigtigt har noget at gøre her i området med mindre de har små børn” han hvæste af fyren for vise fyren ikke var noget og han ikke var bange for ham. Han sukkede og kiggede lidt op og ned af ham” eller er du på ud kig efter føde” han blod røde øjne borede sig ind i mandens, imens han viste tænder og lignede det han i virkeligheden kom af varulvene. Han sukkede* jeg er født varulv tre dage efter besluttede min mor at slå mig i hjel… men hun blev dræbt* han kiggede på ham. Han rystede på hovedet andre væsner kunne ikke forstå den smerte som lå i at være en næsten født vampyr. Han kiggede på fyren og lod sit ansigt være gemt væk fra hans følelser. Han mindede endelig lidt om hans rigtige storebror. Han kiggede lidt op og ned af ham i mens han sukkede* alle er enormt høje og jeg er bare den eneste som bare linere lidt et menneske* han sukkede og lod sit ansigt falde ned i hans hænder…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Dec 17, 2011 9:09 pm

han så lidt på ham som talte til ham, han tog så fat i ham og hev hen i nær liggende skov område*Æsa gider du lige lande et øjeblik*tænkte han til sin drage Æsa og landede bag ham, han kiggede på ham som havde talt til ham på en meget upassende måde"jeg går bare rundt, har jeg nu ikke lov til det da, jeg kan da godt tage tilbage bjergene og jeg er ikke på udkig efter mad, det har jeg nok af der hjemme og jeg ved ikke om du har hørt drage-folket"sagde han, Æsa lagede hovedet ned ved siden af Xenius, da den fremmede hvæste af Xenius, viste hun tænder, hun var langt farligere end en vampyr, han lagde bare en hånd på hendes hoved
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Dec 17, 2011 9:29 pm

Han kiggede på ham” så du er altså en af drage-folkets evige fornuftige mænd som blot er ude fra jeres riges mure for få viden” hans sukkede og blinkede med øjne. Han faldt sammen og ramte jorden* hvorfor nu.. mit øje* han kiggede op på manden. Han lod sin højre hånd falde op til sit venstre øje og sukkede” søde rare drage hun du kan godt f*** for han står ikke i mine papirer og jeg gør ingen skade på nogen som ikke står i mine papirer ” han hvæste af hende og rakte tunge af hende. Han kiggede tilbage på manden” man provokerer ikke en halv blind vampyr” han kiggede ondt på ham og slikkede sig selv på sine læber. Han sukkede og holdte øje med reaktionen. Han fik den anden ind i mod et træ ”det vil sige ikke en meget irritabel og halv blind vampyr, som desuden er teenager og er stoppet med at vokse” han hvæste af ham. Han vidste ude mærket godt han ville tabe og blive slået ihjel…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Dec 17, 2011 9:53 pm

han grinte lidt af ham"man provokerer heller ikke drage-folket's leder"sagde han, han kiggede på Æsa"det bliver ikke kønt bagefter"sagde han så, han gav et nik til Æsa, som så gik lidt hen til ham og fik fat i kraven på hans kappe og løftede ham op fra jorden, Xenius gik hen dem, og kiggede lidt op på"Æsa tro du de andre drager er sultne i dag eller skal vi vente til vi kommer ud i ødemarken og jager?"spurgte han højlydt i stedet for at tænke det, han fik jo et svar tilbage fra hende, via sine tanker, men det ville han da ikke sige højt


Sidst rettet af Xenius Lør Dec 17, 2011 10:15 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeLør Dec 17, 2011 10:12 pm

han rev sin kappe af sig hvor efter han kiggede på ham og bevægede sig ind i mod ham ”du leger med mit kød og jeg leger med dit blod” hviskede han svagt ind i mandens øre. Han kiggede lidt væk fra dragen og kiggede på den” og ved du hvad du kunne godt trænge til at få børstede tænder” han var lidt irriteret på fyren i var alle men jo flere der var jo sjovere var det også nogen gange. Han sukkede og kiggede lidt på ham* han er sku en tændstiks dreng* han kunne godt mærke han stod sammen med en leder men da han elskede at irritere og drille folk var det jo noget sjovere end gruppe sex end når alle var i mod ukeen. Han grinte lidt og legede med fyrens hår *hvorfor er det altid så sjovt at lege med uke personers hår* han grinte lidt over sin egen tanke gang og bang efter, smilte han sødt til ham. Han kiggede ind i hans rødlige øjne men de var ikke lige så røde som hans” Du har nogle kønne øjne” han kyssede ham på kinden i mens han langsomt fik mast ham op i mod træet…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 5:53 pm

han stod lidt, men han undgik den fremmede og gik hen til Æsa som havde spyttet kappen ud på jorden, han satte sig op på hende, som var hun en hest, det var hun jo også på måde for ham, men det var der ikke så mange der viste"pas på vampyr, du ikke får drage-folket efter dig, min drage kender din lugt og vil nemt kunne finde dig og slå sig ihjel"sagde han koldt, han var kold over for det den fremmede sagde til ham
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 6:53 pm

Han kiggede på ham og kunne se han var på vej væk. Han lavede et spring og fik ham revet ned fra dragen hvorefter han greb ham og havde ham i hans farven” jeg er lige glad med det du kan sende alle de drage-tingester efter mig du vil men jeg vil alligevel elske dig lige meget hvad du prøver på” han holdte en pause og sukkede så” og dig drage jeg tror godt jeg kan passe på ham selv” han kiggede på ham og kyssede ham på munden. Han smed fyren ned på jorden hvor efter han løsnede hans tøj og kyssede ham forsigtigt på munden igen* mænd er nu de bedste specielt nu når han kæmper så meget i mod* han slikkede ham oppe ved øret hvor efter hans hånd gik ned af mod bælte stedet…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 7:05 pm

"hey lade være med det"sagde han, Æsa slog ud efter den fremmede sin hale, Æsa ville ikka havde at Xenius kom noget til overhovedet, Xenius fik den fremmede væk fra sig, han rejste sig op og lukkede sit tøj igen, han spyttede på jorden efter som den fremmede havde kysset ham to gange på munden, han havde endelig mest lyst til at kaste op
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 7:27 pm

Han kigge op på ham og fik noget spyt i øjet ”hvordan kan du tillade dig det…. Bare fordi du er en fucking leder af et eller andet lort eller hvad?” han kiggede på ham og rejste sig op” du spyttede mig i øjet” han kiggede på ham og var stik tosset ” hvad fanden bilder du dig ind” han fik fat i hans krave på toget og hev ham op fra jorden* man spytter ikke en halv bild vampyr ind i hans øjne hvem fanden tror den fyr han er* han kiggede vredt på ham og kiggede på dragen” du holder dig uden om det her smukke” han sukkede og slog ham ind i et træ hvor efter han spyttede ham i ansigtet. Han kiggede ned på ham, vendte sig rundt og bevægede sig hen mod legepladsen igen…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 7:31 pm

han tørrede det bare væk og gik hen til Æsa og satte sig op på hende*bare rolig Æsa jeg er okay*Tænkte han til Æsa, Æsa lettede fra den lille skov, med Xenius på ryggen, de skulle også se at komme tilbage til bjergene, Xenius var kun på legepladsen for at se om der var ved at blive lavet noget imod Drage-folket, men det var der ikke, så han kunne jo godt tage tilbage igen
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 7:38 pm

Han kiggede og smilte ”sød fyr ham skal jeg nok få noget sjov ud af på et tidspunkt når han ikke har den dumme drage” han sagde det svagt men højt nok til de nærmeste kunne høre. Han kiggede op med himlen *vi ses nok en gang igen min frygtløse måske kommende elsker* hans smil blev støre da han så hans lille bror kom løbende på ham. Han tog den lille dreng op og smilte og kyssede ham blidt på kinden…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

legepladsen//Xenius// XXX Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen//Xenius// XXX   legepladsen//Xenius// XXX Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 7:54 pm

han kiggede lidt ned på jorden, men lod bare Æsa flyve tilbage til bjergene hvor de jo boede

//out//
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
 
legepladsen//Xenius// XXX
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A new beginning //Xenius//
» Nyt møde - Xenius - privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
the forgotten world :: Diara :: Legepladsen-
Gå til: