the forgotten world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

the forgotten world

en verden som nok aldrig vil blive husket igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:56 am
Mest aktive brugere
Perseus
Nyt møde - Xenius - privat Vote_lcapNyt møde - Xenius - privat Voting_barNyt møde - Xenius - privat Vote_rcap 
Kasandra
Nyt møde - Xenius - privat Vote_lcapNyt møde - Xenius - privat Voting_barNyt møde - Xenius - privat Vote_rcap 
Evelyn
Nyt møde - Xenius - privat Vote_lcapNyt møde - Xenius - privat Voting_barNyt møde - Xenius - privat Vote_rcap 
Daniella
Nyt møde - Xenius - privat Vote_lcapNyt møde - Xenius - privat Voting_barNyt møde - Xenius - privat Vote_rcap 
Arason
Nyt møde - Xenius - privat Vote_lcapNyt møde - Xenius - privat Voting_barNyt møde - Xenius - privat Vote_rcap 
Ichirou
Nyt møde - Xenius - privat Vote_lcapNyt møde - Xenius - privat Voting_barNyt møde - Xenius - privat Vote_rcap 
Karina
Nyt møde - Xenius - privat Vote_lcapNyt møde - Xenius - privat Voting_barNyt møde - Xenius - privat Vote_rcap 
Clarius
Nyt møde - Xenius - privat Vote_lcapNyt møde - Xenius - privat Voting_barNyt møde - Xenius - privat Vote_rcap 
Phoenix
Nyt møde - Xenius - privat Vote_lcapNyt møde - Xenius - privat Voting_barNyt møde - Xenius - privat Vote_rcap 
Hana
Nyt møde - Xenius - privat Vote_lcapNyt møde - Xenius - privat Voting_barNyt møde - Xenius - privat Vote_rcap 
Seneste emner
» Den årlige Dragefestival- Arason
Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 12:06 am af Evelyn

» Jeg vil ha' dig med// Arason
Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:20 pm af Arason

» hey ho søger emne ^^
Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:03 pm af Keshna

» er der fest?-Arason
Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:00 pm af Keshna

» Du er fyret!
Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 5:23 pm af Elona

» A meeting in the forest//Kasandra//
Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 9:04 pm af Kasandra

» Min faceclaim
Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeMan Feb 11, 2013 5:41 pm af Malesa

» me faceclaim
Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 3:18 pm af Bradley Jonathan

» Undertegnets faceclaim
Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 1:34 pm af Caya


 

 Nyt møde - Xenius - privat

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Malana

Malana


Antal indlæg : 10
Join date : 08/01/12

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 4:43 pm

tid: sen aften
vejr: irl
omgivelser: andre drager
sted: ødemarken

Malana sad ved sin drage Crystal, hun så på de andre drager der fløj rundt. hun var så bange for at falde af. hun sukkede og lå sig ind til den. "Hvad hvis de ikke vil godkende mig" sagde hun til crystal og græd bange. hendes forældre havde gjort alt for at få hende væk, men det var ikke lykkes for dem, hun var vendt tilbage til dragerne.
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 4:45 pm

Xenius og hans drage Æsa, landede i ødemarken, han hoppede af og kiggede lidt rundt, men han lagde ikke rigtigt mærke til noget lige indtil Æsa sagde noget med en krystal drage, han lod Æsa vise vej der hen, han så den og så en pige, han sagde ikke noget, han stod bare og kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Malana

Malana


Antal indlæg : 10
Join date : 08/01/12

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 4:50 pm

hun så ham og gemte sig ind under sin drages hale,
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 4:54 pm

"hey du behøver ikke gemme dig"sagde han så, Æsa gik lidt hen til den anden drage og undersøgte den, hun var overhovedet ikke farlig, kun når Xenius ville havde det ellers ikke, hun kiggede så hen på Xenius og fortalt ham hvad hun havde fundet ud af
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Malana

Malana


Antal indlæg : 10
Join date : 08/01/12

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 4:56 pm

Crystal blottede tænder for få dem til at holde sig fraa malana. malana tog fat i dens ansigt og så ind i dens øjne. "Du kan lige vove på at blotte hænder Crystal" sagde hun til den
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:03 pm

Æsa blev lidt fornærmet og gik hen til Xenius igen, han kiggede på dem"jeg ser du har en krystal drage, en meget sjælden en og bare rolig, jeg vil ikke gøre den eller dig fortræd"sagde han, han gik lidt tættere på "jeg hedder Xenius og den fornærmet dame her er Æsa"sagde han og bukkede let, han viste respekt for alle, der ikke havde gjort noget
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Malana

Malana


Antal indlæg : 10
Join date : 08/01/12

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:05 pm

jeg er Malana, og brokke hoved her er min drage Crystal" sagde hun og gav et venligt nik. "Han er meget overbeskyttende, men mine forældre og jeg levede også et sted hvor folk gerne ville have crystal" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:14 pm

"det eneste i skal frygte her ude er vild-drager"sagde han, han gik hen til Æsa, hun satte hovedet ned til ham, han lagede en hånd på hendes pande"jeg ved det godt Æsa, de andre er ved at blive bekymret"sagde han, han satte sig op på hende, han så ned på Malana"det eneste sted du kan være i fred er bjergene"sagde han og nikkede til hende
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Malana

Malana


Antal indlæg : 10
Join date : 08/01/12

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:16 pm

javel" sagde hun og børstede sig af og gik der mod, sammen med crystal. hun turde ikke sætte sig op
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:24 pm

han så på dem"hvorfor flyver du ikke der op på din drage?"spurgte han, det underede ham en lille smule at hun ikke gjorde det, det var jo ikke farligt, han sad jo på Æsa og skulle han falde af, ville hun gribe ham hurtigt igen
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Malana

Malana


Antal indlæg : 10
Join date : 08/01/12

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:26 pm

jeg har aldrig fløjet på Crystal," sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:49 pm

"var det så ikke en idé at gøre det"sagde han og kiggede bare på dem, han ventede så set bare på at hun ville sætte sig op på sin drage
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Malana

Malana


Antal indlæg : 10
Join date : 08/01/12

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:52 pm

crystal lå hoved på jorden. malana satte forden på dens hoved og satte sig op. hun holdt godt fast i frygt for at falde ned
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:12 pm

"du falder ikke af og skulle du det så må du stole på din drage griber dig"sagde han, han klappede Æsa på hovedet, hun lettede en lille smule fra jorden, han rejste sig op på hendes ryg og stod bare der
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Malana

Malana


Antal indlæg : 10
Join date : 08/01/12

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:27 pm

hun fik crystal til at lette. hun prøvede at rejse sig op. crystal havde et bekymret blik, for malanas balance var ikke god. hun faldt af, men crystal greb hende hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:39 pm

"se din drage vil altid være der"sagde han og satte sig ned igen, han kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Malana

Malana


Antal indlæg : 10
Join date : 08/01/12

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:41 pm

crystal landede og satte malana ned. "Jeg vil ikke flyve igen" sagde malana bange. crystal bed fast i malanas kjole og hev op af for at vise de sår og mærker efter reb hun havde om benene. malana rødmede
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:43 pm

han fik Æsa til at lande"du kan sidde sammen med mig på min drage og bare rolig du falder ikke ned"sagde han og rækkede hende en hånd, selvom han var leder, var han da venlig, et havde Malana jo været ved ham, hun havde jo ikke været ond eller ville ikke gøre ham fortræd
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Malana

Malana


Antal indlæg : 10
Join date : 08/01/12

Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:45 pm

hun slog crystal over næsen og tog hans hånd og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt møde - Xenius - privat Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde - Xenius - privat   Nyt møde - Xenius - privat Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt møde - Xenius - privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» andet møde min kære// Xanius
» legepladsen//Xenius// XXX
» A new beginning //Xenius//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
the forgotten world :: Drago :: Ødemarken-
Gå til: