the forgotten world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

the forgotten world

en verden som nok aldrig vil blive husket igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:56 am
Mest aktive brugere
Perseus
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_lcapSøger emner da man har for meget kedsomhed  Voting_barSøger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_rcap 
Kasandra
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_lcapSøger emner da man har for meget kedsomhed  Voting_barSøger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_rcap 
Evelyn
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_lcapSøger emner da man har for meget kedsomhed  Voting_barSøger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_rcap 
Daniella
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_lcapSøger emner da man har for meget kedsomhed  Voting_barSøger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_rcap 
Arason
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_lcapSøger emner da man har for meget kedsomhed  Voting_barSøger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_rcap 
Ichirou
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_lcapSøger emner da man har for meget kedsomhed  Voting_barSøger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_rcap 
Karina
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_lcapSøger emner da man har for meget kedsomhed  Voting_barSøger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_rcap 
Clarius
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_lcapSøger emner da man har for meget kedsomhed  Voting_barSøger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_rcap 
Phoenix
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_lcapSøger emner da man har for meget kedsomhed  Voting_barSøger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_rcap 
Hana
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_lcapSøger emner da man har for meget kedsomhed  Voting_barSøger emner da man har for meget kedsomhed  Vote_rcap 
Seneste emner
» Den årlige Dragefestival- Arason
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 12:06 am af Evelyn

» Jeg vil ha' dig med// Arason
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:20 pm af Arason

» hey ho søger emne ^^
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:03 pm af Keshna

» er der fest?-Arason
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:00 pm af Keshna

» Du er fyret!
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 5:23 pm af Elona

» A meeting in the forest//Kasandra//
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 9:04 pm af Kasandra

» Min faceclaim
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeMan Feb 11, 2013 5:41 pm af Malesa

» me faceclaim
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 3:18 pm af Bradley Jonathan

» Undertegnets faceclaim
Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 1:34 pm af Caya


 

 Søger emner da man har for meget kedsomhed

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tanner

Tanner


Alder : 35/1250
Antal indlæg : 8
Join date : 12/12/11
Age : 30

Søger emner da man har for meget kedsomhed  Empty
IndlægEmne: Søger emner da man har for meget kedsomhed    Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeLør Dec 17, 2011 9:50 pm

Yay jeg keder mig meget mens heg høre Taking the Hobbits to Isengard 10 hours udgave og derfor ville jeg høre om der var nogle som ville emner med mig men jeg har krave til emnet..

Krave:
Skrive mere end fem linjer
alle racer er velkommen
Ikke de samme kedelig svar eller stopper jeg med og skrive
Plot kan vi godt se på hvis det er
Ciro leder efter et job så hvis der en der har et ville han være meget glad


ellers er der ikke andet
Hilsen Ciro
Tilbage til toppen Go down
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

Søger emner da man har for meget kedsomhed  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner da man har for meget kedsomhed    Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 7:29 pm

min kære med spiller jeg vil da genre emne med dig da jeg selv er klar på lidt af vært undtagen drab...
Tilbage til toppen Go down
Tanner

Tanner


Alder : 35/1250
Antal indlæg : 8
Join date : 12/12/11
Age : 30

Søger emner da man har for meget kedsomhed  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner da man har for meget kedsomhed    Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeOns Dec 21, 2011 9:02 pm

Jamen så vil jeg da gerne emne med dig hvis det er :3
Tilbage til toppen Go down
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

Søger emner da man har for meget kedsomhed  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner da man har for meget kedsomhed    Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeTors Dec 22, 2011 9:55 pm

jamen det lyder da hyggeligt hvem laver
Tilbage til toppen Go down
Tanner

Tanner


Alder : 35/1250
Antal indlæg : 8
Join date : 12/12/11
Age : 30

Søger emner da man har for meget kedsomhed  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner da man har for meget kedsomhed    Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeTors Jan 05, 2012 3:07 pm

det op til dig
Tilbage til toppen Go down
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

Søger emner da man har for meget kedsomhed  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner da man har for meget kedsomhed    Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeTors Jan 05, 2012 3:10 pm

hvis nu jeg er meget sød og meget uke vil du så lave det
Tilbage til toppen Go down
Tanner

Tanner


Alder : 35/1250
Antal indlæg : 8
Join date : 12/12/11
Age : 30

Søger emner da man har for meget kedsomhed  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner da man har for meget kedsomhed    Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeTors Jan 05, 2012 3:11 pm

okay hvor skal det være
Tilbage til toppen Go down
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

Søger emner da man har for meget kedsomhed  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner da man har for meget kedsomhed    Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitimeTors Jan 05, 2012 3:15 pm

gå gaden i faunus
^^




men det kan godt vente ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger emner da man har for meget kedsomhed  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner da man har for meget kedsomhed    Søger emner da man har for meget kedsomhed  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger emner da man har for meget kedsomhed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
the forgotten world :: Kom godt igang :: Emner og plots-
Gå til: