the forgotten world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

the forgotten world

en verden som nok aldrig vil blive husket igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:56 am
Mest aktive brugere
Perseus
kig her ellers for tryder du nok senere  Vote_lcapkig her ellers for tryder du nok senere  Voting_barkig her ellers for tryder du nok senere  Vote_rcap 
Kasandra
kig her ellers for tryder du nok senere  Vote_lcapkig her ellers for tryder du nok senere  Voting_barkig her ellers for tryder du nok senere  Vote_rcap 
Evelyn
kig her ellers for tryder du nok senere  Vote_lcapkig her ellers for tryder du nok senere  Voting_barkig her ellers for tryder du nok senere  Vote_rcap 
Daniella
kig her ellers for tryder du nok senere  Vote_lcapkig her ellers for tryder du nok senere  Voting_barkig her ellers for tryder du nok senere  Vote_rcap 
Arason
kig her ellers for tryder du nok senere  Vote_lcapkig her ellers for tryder du nok senere  Voting_barkig her ellers for tryder du nok senere  Vote_rcap 
Ichirou
kig her ellers for tryder du nok senere  Vote_lcapkig her ellers for tryder du nok senere  Voting_barkig her ellers for tryder du nok senere  Vote_rcap 
Karina
kig her ellers for tryder du nok senere  Vote_lcapkig her ellers for tryder du nok senere  Voting_barkig her ellers for tryder du nok senere  Vote_rcap 
Clarius
kig her ellers for tryder du nok senere  Vote_lcapkig her ellers for tryder du nok senere  Voting_barkig her ellers for tryder du nok senere  Vote_rcap 
Phoenix
kig her ellers for tryder du nok senere  Vote_lcapkig her ellers for tryder du nok senere  Voting_barkig her ellers for tryder du nok senere  Vote_rcap 
Hana
kig her ellers for tryder du nok senere  Vote_lcapkig her ellers for tryder du nok senere  Voting_barkig her ellers for tryder du nok senere  Vote_rcap 
Seneste emner
» Den årlige Dragefestival- Arason
kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 12:06 am af Evelyn

» Jeg vil ha' dig med// Arason
kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:20 pm af Arason

» hey ho søger emne ^^
kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:03 pm af Keshna

» er der fest?-Arason
kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:00 pm af Keshna

» Du er fyret!
kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 5:23 pm af Elona

» A meeting in the forest//Kasandra//
kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 9:04 pm af Kasandra

» Min faceclaim
kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeMan Feb 11, 2013 5:41 pm af Malesa

» me faceclaim
kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 3:18 pm af Bradley Jonathan

» Undertegnets faceclaim
kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 1:34 pm af Caya


 

 kig her ellers for tryder du nok senere

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Clarius

Clarius


Alder : 15
Antal indlæg : 19
Join date : 19/12/11
Age : 27

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 9:53 am

Hej alle smukke væsner på denne side.

Da Clarius er nu på denne side vil hun meget gerne fine nogen hun kan emne med.

Hun søger venner, veninder og folk fra hendes fortid.

Hun er vildest med at emne med dæmoner, dragefolk og blandings racen.

Hun vil gerne lave emnet,men i må være forberedt på hun godt kan svare lidt langsomt nogle gange og der kan være nogle stave fejl en gang i mellem så lad være med at være sure der for....

men bring it on any one there would like to have a topic with me
Tilbage til toppen Go down
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 10:30 am

erhm jeg ved godt min race ikke lige frem står der på men vil du gerne emne med mig * big smile *
Tilbage til toppen Go down
Clarius

Clarius


Alder : 15
Antal indlæg : 19
Join date : 19/12/11
Age : 27

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 10:31 am

det kan vi da godt denne ene gang
Tilbage til toppen Go down
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 10:32 am

okay hvem laver emnet?
Tilbage til toppen Go down
Clarius

Clarius


Alder : 15
Antal indlæg : 19
Join date : 19/12/11
Age : 27

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 10:32 am

vil du ikke nok det
Tilbage til toppen Go down
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 10:33 am

okay ^^''
Tilbage til toppen Go down
Perseus

Perseus


Alder : Flere Tusinde år længere end jeg vil tælle
Antal indlæg : 96
Join date : 12/12/11
Age : 28

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 10:37 am

Jeg vil gerne emne med dig ^^
Og jeg tror lige jeg kender den dæmon der gerne vil møde dig... Nemlig Jester (Læs profiltekst) han er min tjener og han søger selvskab ^^
Tilbage til toppen Go down
Clarius

Clarius


Alder : 15
Antal indlæg : 19
Join date : 19/12/11
Age : 27

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 10:42 am

okay det lyder hyggeligt men hun er blind og har derfor sin drage med sig... du kan læse lidt om hendes drage i profil teksten. Resten finder du nok ud af i emnet.... jeg laver emnet okay Razz
Tilbage til toppen Go down
Perseus

Perseus


Alder : Flere Tusinde år længere end jeg vil tælle
Antal indlæg : 96
Join date : 12/12/11
Age : 28

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 11:10 am

Helt okay med mig ^^
Tilbage til toppen Go down
Clarius

Clarius


Alder : 15
Antal indlæg : 19
Join date : 19/12/11
Age : 27

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 11:13 am

fantastisk jeg går i gang med det samme
Tilbage til toppen Go down
Clarius

Clarius


Alder : 15
Antal indlæg : 19
Join date : 19/12/11
Age : 27

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 6:08 pm

https://theforgottenworld.danskforum.net/t29-mdet-med-jaster-perseus her Perseus emnet mellem Jaster og lille fine mig
Tilbage til toppen Go down
Perseus

Perseus


Alder : Flere Tusinde år længere end jeg vil tælle
Antal indlæg : 96
Join date : 12/12/11
Age : 28

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 6:36 pm

Ja undskyld jeg ikke lige svarede der kom noget i vejen... Har svaret nu Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Clarius

Clarius


Alder : 15
Antal indlæg : 19
Join date : 19/12/11
Age : 27

kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 6:56 pm

det er bare okay det kan vel ske for alle
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kig her ellers for tryder du nok senere  Empty
IndlægEmne: Sv: kig her ellers for tryder du nok senere    kig her ellers for tryder du nok senere  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kig her ellers for tryder du nok senere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
the forgotten world :: Kom godt igang :: Emner og plots-
Gå til: