the forgotten world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

the forgotten world

en verden som nok aldrig vil blive husket igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:56 am
Mest aktive brugere
Perseus
andet møde min kære// Xanius Vote_lcapandet møde min kære// Xanius Voting_barandet møde min kære// Xanius Vote_rcap 
Kasandra
andet møde min kære// Xanius Vote_lcapandet møde min kære// Xanius Voting_barandet møde min kære// Xanius Vote_rcap 
Evelyn
andet møde min kære// Xanius Vote_lcapandet møde min kære// Xanius Voting_barandet møde min kære// Xanius Vote_rcap 
Daniella
andet møde min kære// Xanius Vote_lcapandet møde min kære// Xanius Voting_barandet møde min kære// Xanius Vote_rcap 
Arason
andet møde min kære// Xanius Vote_lcapandet møde min kære// Xanius Voting_barandet møde min kære// Xanius Vote_rcap 
Ichirou
andet møde min kære// Xanius Vote_lcapandet møde min kære// Xanius Voting_barandet møde min kære// Xanius Vote_rcap 
Karina
andet møde min kære// Xanius Vote_lcapandet møde min kære// Xanius Voting_barandet møde min kære// Xanius Vote_rcap 
Clarius
andet møde min kære// Xanius Vote_lcapandet møde min kære// Xanius Voting_barandet møde min kære// Xanius Vote_rcap 
Phoenix
andet møde min kære// Xanius Vote_lcapandet møde min kære// Xanius Voting_barandet møde min kære// Xanius Vote_rcap 
Hana
andet møde min kære// Xanius Vote_lcapandet møde min kære// Xanius Voting_barandet møde min kære// Xanius Vote_rcap 
Seneste emner
» Den årlige Dragefestival- Arason
andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 12:06 am af Evelyn

» Jeg vil ha' dig med// Arason
andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:20 pm af Arason

» hey ho søger emne ^^
andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:03 pm af Keshna

» er der fest?-Arason
andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:00 pm af Keshna

» Du er fyret!
andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 5:23 pm af Elona

» A meeting in the forest//Kasandra//
andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 9:04 pm af Kasandra

» Min faceclaim
andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Feb 11, 2013 5:41 pm af Malesa

» me faceclaim
andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 3:18 pm af Bradley Jonathan

» Undertegnets faceclaim
andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 1:34 pm af Caya


 

 andet møde min kære// Xanius

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 8:15 pm

År: 2011
Årstid: vinter
Ugedag: lørdag
Tid: 21:30
Sted: ødemarken
Vejr: overskyet
Omgivelser: klipper og ingen væsner eller kun svage skikkelser.
___________________________________________________________


Han havde endnu en gang forvirret sig ud til et punkt hvor han sikkert ikke kunne finde til bage fra men han måtte bare møde denne mand igen* jeg husker ikke hans navn men jeg husker han snakkede om drage-folket* han smilte i mens han fandt en bog frem. Han satte sig ned og begyndte at bladre i den for finde en det billede af fyren han havde mødt. Han sukkede og fandt billedet* han er så smuk og køn hvordan skulle det over hovedet være muligt for en normal vampyr som mig og kunne slå en så stærk drage-tingest* han kløede sig lidt i håret og smilte så” du er et sted der ude det er bare med at finde det rigtige sted før man kan se dig” han smilte svagt og krammede sig selv. Han kyssede svagt tegningen af ham og kiggede om der kom nogen, men der var ingen i nærheden af ham. Han sukkede og kiggede op mod himlen* der er heller ingen der oppe… hvor mon de gemmer sig i dag* han sukkede og rejste sig. Han puttede bogen ned og lukkede hurtigt taksen igen….
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 8:32 pm

Xenius gik rundt i ødemarken, han ventede bare på der ville komme en vilddrage og det gjorde der også, en flot sort en, han fik den hurtigt under kontrol, han stod bare og snakkede med den, den alde sig så ned og de var blevet venner, han satte sig op af den mave og lyttede bare til hvad den havde oplevet i gennem sit liv
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 8:54 pm

Han fik øje på ham igen og lagde hurtigt mærke til dragen. Han sukkede *det er umuligt at være sammen med ham når han har en drage* han sukkede igen og prøvede at slappe af men uden held. Han bevægede langsomt hen i mod ham og var nået langt nok hen til at kunne røre ham” du er uden din elskede hun drage i dag” han sukkede i mens han lagde mærke til den første stjerne var tændt. Han kiggede på ham og smilte” det er en sød drage du nu vil gøre ond min herre” han havde læst alt om de fleste drager i bogen. Han bukkede pænt for manden da han troede han vidste hvem han var…

//undskyld jeg blev nød til at gå skal tidligt op i morgen//
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 10:59 pm

han så på den fremmede igen"ikke nu dig igen"sukkede han rejste sig op og kiggede på ham"har du virkelig ikke noget bedre at give dig til"sagde han bare, han klappede dragen og den rejste sig op, han fortalte den hvor den skulle tage hen og den gjorde det, de manglede jo han drager i bjergene, så han var ude og finde nogle som gerne ville være hos dem
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 11:07 pm

Han kiggede på ham indtil dragen var fløjet. Han nærmede sig ham i og fik bakset ham op i mod stenen” du er virkelig ikke klar over hvad der sker med en vampyr som har behov for sex lige som dæmoner og når de sætter efter en enkel person det er ikke sundt for dem” han kyssede ham” og nej jeg har ikke andet at tage mit til ud over jagte dig til dine dages ende” han kyssede ham på kinden* han er altså utroligt lækker* han lod hans hænder komme op i mod mandens brust kasse. Han lod sine fingere lege på mandens ene nippels. Han vendte fyren så han ikke kunne se ham ind i øjne. Han kyssede ham i nakken ” du er tydeligvis ikke van til at blive berørt af en mand” han sukkede. Han lod sin tunge køre hen over mandens skin hvor efter han satte sine tænder i ham og begyndte at drikke…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 11:10 pm

han prøvede at holde ham på afstand"selvfølgelig er jeg ikke det, jeg er ikke bøsse"sagde han, han mærkede at bed ham, så han gav ham et albue i maven, han fik den fremmede væk fra sig, han trak sit sværd"husk lige på jeg kan kalde på min drage uanset hvor hun er henne"sagde han og det passede, båndet imellem en drage og dens sjæleven var meget stærkt
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 11:17 pm

Han kiggede på ham ” du for ikke brug for det nu det lover jeg” han kyssede ham på munden og lod sine fingre ryge ned under bælte stedet på ham” tror mig hvis din drage kommer nu beder jeg hende om at holde sig væk for jeg er for beredt denne gang” hviskede han svagt og smilte. Hans tog fat i mandens ene hånd og lod den løbe ned af hans ben ind til man kunne mærke noget skarpt. Han smilte ondt” jeg er jægere forstår du og hvis jeg har ret står du i mine papirer og der for må jeg dræbe dig” han slikkede ham i øret og lod sine fingere lege i hans hår” og det bedste af det hele ingen kan dræbe mig med mine egne våben” hans tunge pressede sig vej ind i hans mund…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 11:28 pm

han skubbede ham væk fra sig"hey hold dig fra mig!"sagde han vredt"jeg er ikke bøsse og jeg er ligeglad med hvad og hvem du er"sagde han, han havde stadigvæk sit sværd fremme, han var ikke bange for at bruge det imod nogle, det havde han gjort før
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 11:36 pm

Han kiggede ”nu ikke så fjendtlig jeg troede du kunne klare lidt mod stand” han smilte ond og gik langsomt hen i mod ham ”jeg vil ikke gøre dig ondt desuden er du kun sådan fordi jeg har taget lidt på dig” han grinte og lod som om han var lidt lige glad med hvad han enligt havde gjort ved manden. Han kiggede lidt op og ned af ham og smilte så” du ved godt du ikke lige frem er den kønneste men det går nok skal du se” han lænede sig frem til manden og satte sine tænder i ham og begyndte at drikke af ham. For sjovs skyld sendte han en lille smule gift med ind i mandens krop bare for se hvordan den reagerede på det…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 11:43 pm

han slog ham hurtigt væk, men han var ikke hurtig nok, så han fik giften i kroppen, men han kunne ikke rigtigt tåle det, han falde halvt sammen, han støttede sig via sit sværd*damm...*tænkte han, han kunne ikke tåle nogle for form gift overhovedet, så han havde det ikke godt, men det gift som den fremmede havde puttet i ham, han fik kontakt med Æsa*Æsa den spade har givet mig gift*tænkte han til Æsa
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 11:48 pm

Han giv hen i mod ham” se nu taler du mit sprog” han tog sværdet fra ham og fik ham ned og ligge. Han fandt nogle urter frem” spis dem så forsvinder giften” han havde ikke rigtigt tænkt sig at give ham dem uden at få noget til bage. Han lænede sig ned” men vi kan lave denne aftale om du kan få urterne og blive rask eller du bliver nød til at blive en halv død person som dem der ikke tager i mod disse urter bliver” han kiggede ned på hans krop” du betaler mig med dig krop” hviskede han ind i hans øre….
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 11:57 pm

han kiggede på ham"svin!"sagde han vredt, han prøvede at slå ud efter ham, emn giften gjorde ham svag, meget svag, han hadet det meget at det lige skulle være sådan, han havde jo sagt det til sin drage, men det ville tage hende tid at komme der hen, men han lå jo bare der forsvarsløs, men han ville ikke give op
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 12:06 am

”det eneste du behøver at sige er okay” han smilte i mens han ventede og så ned på ham og kunne nærmest se giften sprede sig. Han sukkede og fandt bogen frem. Han begyndte at læse i den da han ikke havde andet at lave” mit navn er Ichirou” han gad enligt ikke høre hans navn også alligevel ville han gerne vide hvilket navn denne person bar…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 12:14 am

han slog til hans bog"hvorfor lige mig og hvorfor lige den her gift?"sagde han , han lå bare på jorden og kiggede op på ham, han trak vejeret tungt, han kunne ikke rigtigt gøre noget ved den, han ville ikke rigtigt sige okay til denne 'Ichirou' og heller ikke fortælle ham sit navn
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 12:21 am

Han kiggede på ham” prøv og nyd det her okay” han satte sig oven på ham og kunne mærke hans varme krop ind i med hans. Han bed sig selv i læben og forsøgte af få varmen. Han tog hans bukser af og rev ned i den unge mands bukser så hans bib kom frem. Langsomt fik han sig selv ned over den unge mands lem. Han begyndte at stønne og få en hvis varme i sin krop. Han begyndte at gøre det stærkere og stærkere…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 12:31 am

"hey stop det der"sagde han og prøvede få ham væk fra sig væk, han var jo ikke til mænd"jeg har jo ikke fået de der urter, så du udnytter mig bare"sagde han, han prøvede at nå sit sværd, men det var lidt svært for ham, da han ikke rigtigt kunne nå det
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 12:35 am

Han kyssede ham” nej dette var min betaling for dem desuden mangler du at komme for du er faktisk blevet tændt af det her” han smilte og bevægede sig hurtigere op og ned af mandens bib. Ham smilte* hvis jeg dør efter det her dør jeg godt* han stønnede og lavede nogle mærkelige lyde…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 12:43 am

han kom selvom han ikke ville det*damm it*tænkte han vredt for sig selv, hvis de andre fra drage-folket fandt ud af det her, det ville ikke være godt, den dumme vampyr havde udnyttet at han ikke kunne tåle nogle form for gift og det hadet han sig selv for
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 12:47 am

Han lod sin tunge komme frem så han slikkede sin over læbe” du ved godt det ikke er sundt at holde sådan noget inde” han kiggede irriteret på ham. Han fik fat i sine bukser *det var det dejligt med sex fra ham, men han kunne heller ikke få mig til at komme* han sukkede og tændte en smøg. Han tog den ind i munden og lavede en røg ring ud af noget røg..
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 12:51 am

"svin"sagde han vredt, nu ville han gerne snart hvade de urter, han fik det kun værre og værre, han ville ikke være en halv død person hvis han ikke fik urterne, efter et døgn ville han nok være død af det, han lå bare og ventede
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 12:55 am

Han maste nogle af urterne og puttede dem i munden. Han fik manden sat op og kyssede ham så han fik nogle få urter af gangen. Han kiggede på ham” velkommen til en vampyrs verden” han sukkede og slog ham i hovedet ”du kan lige vove på at kalde mig svin en gang til ellers giver jeg dig en over dosis af vampyrernes gift” han spyttede væk fra han…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 1:02 am

han fik sit tøj ordenligt på"jeg kalder folk hvad jeg har lyst til"sagde han, han fik fat i sit sværd, han viste at Æsa ikke var langt der fra, men han viste jo ikke hvad den fremmede eller den så kalde Ichirou kunne finde på i den tid det ville tage Æsa at nå der hen
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 1:07 am

Han kiggede på ham” du ved godt jeg kan finde ud af at sige jeg har været i seng med dig” han sukkede og kiggede ud på det øde område og ventede allermest blot på hans svar. Han sukkede og kunne se alle mulighederne i at få sig et date nu. Han smilte ud i luften og kiggede ondt på manden. Han fandt et stykke papir frem og tegnede sværdet manden gik rundt med…
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Admin
Evelyn


Alder : 18
Antal indlæg : 62
Join date : 12/12/11
Age : 31

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 1:13 am

"det kan du lige vove på, jeg får min drage til at æde dig hel"sagde han og vende sig imod ham, han holde sit sværd imod ham"og tro mig, det gør hun når jeg siger hun skal det"sagde han, han var vred på Ichirou og meget endda
Tilbage til toppen Go down
https://theforgottenworld.danskforum.net
Ichirou

Ichirou


Alder : 17
Antal indlæg : 44
Join date : 17/12/11

andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 1:16 am

Han gik hen i mod ham ”så nu spiller du farlig” han sukkede” for nogle minutter siden så jeg talent i noget som aldrig kan blive andet end en lille skole dreng som stoler for meget på andre” han brød sig ikke om sådan manden behandlede ham…
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





andet møde min kære// Xanius Empty
IndlægEmne: Sv: andet møde min kære// Xanius   andet møde min kære// Xanius Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
andet møde min kære// Xanius
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Nyt møde - Xenius - privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
the forgotten world :: Drago :: Ødemarken-
Gå til: