the forgotten world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

the forgotten world

en verden som nok aldrig vil blive husket igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:56 am
Mest aktive brugere
Perseus
New and Alone //Perseus// Vote_lcapNew and Alone //Perseus// Voting_barNew and Alone //Perseus// Vote_rcap 
Kasandra
New and Alone //Perseus// Vote_lcapNew and Alone //Perseus// Voting_barNew and Alone //Perseus// Vote_rcap 
Evelyn
New and Alone //Perseus// Vote_lcapNew and Alone //Perseus// Voting_barNew and Alone //Perseus// Vote_rcap 
Daniella
New and Alone //Perseus// Vote_lcapNew and Alone //Perseus// Voting_barNew and Alone //Perseus// Vote_rcap 
Arason
New and Alone //Perseus// Vote_lcapNew and Alone //Perseus// Voting_barNew and Alone //Perseus// Vote_rcap 
Ichirou
New and Alone //Perseus// Vote_lcapNew and Alone //Perseus// Voting_barNew and Alone //Perseus// Vote_rcap 
Karina
New and Alone //Perseus// Vote_lcapNew and Alone //Perseus// Voting_barNew and Alone //Perseus// Vote_rcap 
Clarius
New and Alone //Perseus// Vote_lcapNew and Alone //Perseus// Voting_barNew and Alone //Perseus// Vote_rcap 
Phoenix
New and Alone //Perseus// Vote_lcapNew and Alone //Perseus// Voting_barNew and Alone //Perseus// Vote_rcap 
Hana
New and Alone //Perseus// Vote_lcapNew and Alone //Perseus// Voting_barNew and Alone //Perseus// Vote_rcap 
Seneste emner
» Den årlige Dragefestival- Arason
New and Alone //Perseus// Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 12:06 am af Evelyn

» Jeg vil ha' dig med// Arason
New and Alone //Perseus// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:20 pm af Arason

» hey ho søger emne ^^
New and Alone //Perseus// Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:03 pm af Keshna

» er der fest?-Arason
New and Alone //Perseus// Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 9:00 pm af Keshna

» Du er fyret!
New and Alone //Perseus// Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 5:23 pm af Elona

» A meeting in the forest//Kasandra//
New and Alone //Perseus// Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 9:04 pm af Kasandra

» Min faceclaim
New and Alone //Perseus// Icon_minitimeMan Feb 11, 2013 5:41 pm af Malesa

» me faceclaim
New and Alone //Perseus// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 3:18 pm af Bradley Jonathan

» Undertegnets faceclaim
New and Alone //Perseus// Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 1:34 pm af Caya


 

 New and Alone //Perseus//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hana

Hana


Alder : 20
Antal indlæg : 12
Join date : 18/12/11
Age : 31

New and Alone //Perseus// Empty
IndlægEmne: New and Alone //Perseus//   New and Alone //Perseus// Icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 4:09 pm

[center]Tid: lidt over middag
Sted: Parken i Diara
Omgivelser: Nogle få personer
Vejr: Koldt og sne
Årstid: Vinter
Påklædning: Uldtrøje og jeans

Sneen dalede lige så stille omkring Hana. Den lagde sig rundt om på jorden og begyndte at gøre den hvid.
Hun så lidt bedrøvet på den snart helt hvide jord. Hun vidste ikke hvad hun skulle tage sig til.
Om hun skulle blive her i parken eller hun skulle gå hjem og gøre sig klar til i aften.
I aften var en stor aften. hun skulle for første gang optræde for andre end sin familie og hun skulle endda synge sin yndlingssang; Call me af Shinedown.
Hun smilte svagt og begyndte at synge lavt.
"Wrap me in a bolt og lightning.
Send me on my way still smiling.
Maybe that´s the way I shot go
Straight into the mouth of the unknown.", Hun standsede og løftede hovedet op.
Det var holdt op med at sne og kulden var taget til i styrke. Underligt nok frøs hun ikke... hun havde det faktisk varmt!
Måske var det pågrund af Saphira, hendes drage? Eller så var det fordi hun var vokset op i de varme lande og havde en varmeamulet derfra.
Hun tog sig til halsen og trak den blå sten ud fra dens gemmested inden under hendes trøje. Den glødede svagt og matchede Saphiras skæl perfekt.
Den var jo også lavet specielt til hende og Saphira af den gamle Oldermand. Måske var det derfor? Måske var det naturens egen beslutning? Hvad det end var... så varmede det hende ihvertfald!
Tilbage til toppen Go down
Perseus

Perseus


Alder : Flere Tusinde år længere end jeg vil tælle
Antal indlæg : 96
Join date : 12/12/11
Age : 28

New and Alone //Perseus// Empty
IndlægEmne: Sv: New and Alone //Perseus//   New and Alone //Perseus// Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 4:00 pm

Påklædning: Rustning (se profilbillede)

Perseus kom ridende igennem parken på sin mørke hest.
"Hvad delen laver jeg her??" tænkte han.
Han hørte nogen synge svagt og red derover.
Han stoppede hesten et par meter bag pigen som sang.
Perseus steg af den og gik over til hende mens hesten gik væk fra stedet.
"Du har en flot stemme" sagde han roligt.
Hans stemme ville nok skræmme hende da den altid ville være mørk og dyster.
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Alder : 20
Antal indlæg : 12
Join date : 18/12/11
Age : 31

New and Alone //Perseus// Empty
IndlægEmne: Sv: New and Alone //Perseus//   New and Alone //Perseus// Icon_minitimeMan Dec 19, 2011 7:09 pm

Hana fór sammen og så lynhurtigt op.
En mørk og dyster stemme talte til hende, hun så sig om efter en eller anden stemmen kunne tilhøre.
En mand på en mørk hest var åbenbart stemmen kilde.
"Øhh.. tak.", svarede hun lidt tøvende og smilte til ham.
Vinden rev lidt i hendes lange, brune hår og dækkede for noget af hendes ansigt. Hun smilte venligt til ham.
"Mit navn er Hana, hvad hedder du?", spøurgte hun og rakte venligt en hånd frem.
*Hvad laver jeg? Han må kun være en ven! Kun en ven!*, tænkte hun og smilte stadig, omend lidt svagere end før. Men det var stadig et smil.
Tilbage til toppen Go down
Perseus

Perseus


Alder : Flere Tusinde år længere end jeg vil tælle
Antal indlæg : 96
Join date : 12/12/11
Age : 28

New and Alone //Perseus// Empty
IndlægEmne: Sv: New and Alone //Perseus//   New and Alone //Perseus// Icon_minitimeFre Dec 23, 2011 4:04 pm

Perseus strålede af mørk kræft og hans røde øjne glødet af flammer.
Han rakte hånden ud og tog fat om pigens.
"Mit navn er Perseus Dragonflame... Herre over mørket" sagde han og klemte hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Alder : 20
Antal indlæg : 12
Join date : 18/12/11
Age : 31

New and Alone //Perseus// Empty
IndlægEmne: Sv: New and Alone //Perseus//   New and Alone //Perseus// Icon_minitimeTirs Dec 27, 2011 3:45 pm

Hana så lidt forvirret på den mørke mand. Hun smilte stadig venligt til ham og efter lidt tid løsnede hun sin hånd fra hans.
"Hana Mithirian.", sagde hun og smilte lidt anstrengt, Mørkets Herre.. det var det han havde kaldt sig, Mørkets Herre....
Hun overvejede at kalde på hendes drage, Saphira. Men noget holdt hende tilbage, hvad det var vidste hun ikke. Men noget var der, for ellers ville hun bare ha´ sendt en besked til Spahira, så ville hun være kommet.
"Hvilket væsen er du?", spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet på skrå.
Denne mand.. Denne Herre... Dette væsen... Hun ville gerne lære så meget om det her sted og dens indbyggere og denne mand var vel et godt sted at starte...
Men nu var hun jo heller ikke lige den bedste til at beslutte hvad der er godt for hende og hvad der ikke er.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New and Alone //Perseus// Empty
IndlægEmne: Sv: New and Alone //Perseus//   New and Alone //Perseus// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New and Alone //Perseus//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» mørket.....-Perseus-
» Maybe i am not that smart. - Perseus.
» mødet med jaster //Perseus//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
the forgotten world :: Diara :: Parken-
Gå til: